Annons
Artiklar om
Speedway

Rospiggarna har blivit med storbildsskärm – "Kommer att kunna visa massor"

Rusning när biljetterna till GP i Hallstavik släpptes – "Vi bygger om entréerna"
Annons
Annons

Nick Morris sista förare in i Masarna: ”Otroligt bra resultat”

Masarna värvar igen – världsmästaren klar för nästa säsong: ”Tuff och hård förare”

Han är senaste nyförvärvet för Masarna – som petats i Lejonen: "Inte fått den riktiga chansen"

Sista pusselbitarna i Indianernas trupp – Simon Gustafsson tillgänglig för inhopp även 2019: ”Man vet aldrig när det behövs”
Annons
Annons

Svenska mästarna värvar Indianernas flopp: ”Har väl känt att vi inte hittat någon som passar in i vårt tänk”

Klart – succédansken tar sista platsen i allsvenskans nya samarbetslag: ”Fått väldigt goda rekommendationer”

Ordföranden kliver av posten i Masarna: "Är inte 19 längre"

Debuterade i elitserien i år – nu får Persson nytt kontrakt med Masarna: "Goda intryck"

Ny matchdag i speedwayens elitserie – här är hela körschemat: ”Fantastiska veckor för speedwayälskarna”

Dokusåpa-stjärna klar för Rospiggarna: "Han är startsnabb och passar på små banor"

Masarna värvar från Ryssland: "Intressant och ung förare"

Fyra platser kvar – Masarna sliter för att fylla truppen och nå golvsnittet: "Vet att vi inte är hetast"

Västervik, Indianerna och Piraterna går ihop – så blir det gemensamma laget i allsvenskan

Rospiggarnas lagledare Conny Ohlsson i jakten på den sista föraren: "Jag har tänkt om"
Annons
Annons

Experterna om alla speedwaysnackisar – och Rospiggarnas problem: ”Ett dilemma hur Conny Ohlsson än gör”

Supertalangen klar för Masarna: "Alltid varit ett stort mål"

Efter Pawlickis uttåg – ny polack klar för Masarna: "Spännande nyförvärv"

Misslyckades i Indianerna – här är hans nya klubb

Sam Masters byter klubb – klar för Västervik

Klart: Lämnar Masarna – för nykomlingarna

Masarna har gjort klart med ny förare – fransman ansluter

Norra Speedwayalliansen byter ledning – årets lagledare Emma Asplund Nyrén: "Jag har inte hört ett ord om det här"

Halt snabbt skitigt – Se crosskartträning på speedwaybanan i Hallstavik

Hallstavik redo för crosskart – motorfest att vänta på speedwaybanan på lördag

Eric Riss om chansen i Rospiggarna: "Den kom i ett perfekt läge"

Ung tysk klar för Rospiggarna – Conny Ohlsson: "Han gör en helhjärtad satsning"

Bekräftat – Pieszczek tar sista platsen i Indianerna: ”Pepe skrev att det blir det starkaste indian-lag han kört i”

Efter kraschlandningen – Sundström kan lämna Masarna: "Ville bara att tävlingarna skulle vara över"

Polske lagvärldsmästaren: ”Har skrivit ettårskontrakt med Indianerna”

Palovaara lämnar Indianerna – för konkurrenten: ”Trivdes bra men fick inte till det”

Rospiggarnas nye ordförande hoppar av efter tre veckor – "Det handlar om tidsbrist"

Aarnio blir kvar i Rospiggarna – skrev nytt ettårskontrakt med klubben: "Årets erfarenhet gör att jag ska kunna köra ännu bättre nästa år"
Annons
Annons

Efter segern i omryktade Diamond Cup– Greg Hancock bekräftar att diamanten värd 1,2 miljoner finns: "Jag ska hänga den runt halsen"

Succéföraren förlänger med Rospiggarna – Conny Ohlsson: "Gjort det fantastiskt bra"

Crosskart-tävling på speedwaybanan i Hallstavik – Mikael Teurnberg: "Kan bli riktigt underhållande"

Indianerna skriver nytt kontrakt med talangen: ”Har haft en spikrak utvecklingskurva”

Bäckström kvar i Masarna – hoppas på svenskduon: "Dröm att få båda"

Lindbäck om nya kontraktet med Masarna och jämförelsen med Indianerna: "Inte alls på samma sätt"

Valde att lämna Rospiggarna – Nu har Jacob Thorssell gjort klart med ny klubb

Lindbäck stannar i Masarna: "En bra start i lagbygget"

Svenskt löfte klar för Rospiggarna – Conny Ohlsson: "Ambitiös och träningsvillig kille jag tror mycket på"

Indianerna om rivalens comeback i elitserien: ”Jätteroligt – hoppas de kan bygga ett lag med slagstyrka”

Klart: Då körs GP-tävlingen i Hallstavik 2019 – hela VM-kalendern spikad